Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en het online bestelproces feilloos te laten verlopen hebben wij een aantal punten benadrukt die van toepassing zijn tijdens en na het proces.

Wij gaan er te allen tijde van uit dat onze klanten deze informatie grondig hebben doorgelezen bij voor het bestellen. Zodra u besteld gaat u automatisch ook akkoord met de onderstaande genoemde punten. Mocht u naar aanleiding van deze punten nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard te allen tijde contact met ons opnemen via mail of telefoon. Wij staan 6 dagen in de week telefonisch via 0570-795 420 ( tussen 11.00 en 17.30) en per email (info@karesi.nl) of chat voor u klaar.

Hoe kan ik bestellen?
U plaats eenvoudig de door u gekozen artikelen uw winkelwagen. Wanneer u klaar bent met winkelen, doorloopt u de vervolgstappen. De door u genoteerde gegevens worden zorgvuldig door ons gebruikt voor facturatie en verzending. Controleer daarom altijd nauwkeurig de gegevens en de artikelen die u toevoegt.

Hoe kan ik de bestelling betalen?

  • Via iDEAL

  • Via PAYPAL

  • Via SOFORT Banking is het online betalen eenvoudiger dan ooit! U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig. Het betalingsproces vindt in real-time plaats, zodat uw bestelling - sneller dan bij een gewoonlijke bankoverschrijving - direct kan worden verwerkt. Wij berekenen € 1.- per transactie.

  • Via Bancontact/Mister Cash Mistercash wordt een steeds populairdere manier van betalen in België. Het gebruik ervan is dan ook eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar. Als u ook gebruik wit gaan maken van Mistercash kunt u dit aanvragern bij de bank waar u bankiert. U krijgt dan een kaart en een PIN-code. Wij berekenen € 1.- per transactie.

  • Via Belfius / KBC wordt een steeds populairdere manier van betalen in België. Het gebruik ervan is dan ook eenvoudig, snel en vooral veilig en betrouwbaar. Wij berekenen € 1.- per transactie.

  • Via Creditcard (Mastercard, Visa, Maestro) kunt al uw betalingen verrichten tot een maximum van € 1000.-. Wij hebben dit limiet ingevoerd om de kans op frauduleuze transacties zoveel mogelijk te beperken. Bovendien zorgt dit ervoor dat de transactiekosten niet al te hoog oplopen.
    Wij berekenen € 1.- per transactie.
    Daarnaast hanteren wij voor eventuele chargeback € 35.- per transactie.

  • Vooraf overmaken op het bankrekeningnummer 61 19 09 634 (IBAN: NL81ABNA0611909634) t.n.v. Holland Merchandise Agencies te Apeldoorn, onder vermelding van uw bestelnummer. Let wel op, het kan 2-5 werkdagen duren voordat uw betaling binnen is. Uw bestelling is pas definitief als de bijbehorende betaling MET vermelding van bestelnummer op onze rekening hebben ontvangen. Betalingen zonder enig vermelding van ordernummer worden niet in behandeling genomen. De bestelling vervalt 7 dagen na bestellen automatisch mits wij geen betaling hebben ontvangen. Zodra de bestelling vervalt, laten wij dit per email weten. Wenst u alsnog te bestellen, dan dient u dit opnieuw te doen via onze webshop.

  • Via Rembours (let op: extra kosten zijn €10.- per bestelling). U betaalt aan de deur aan de postbode of koerier. Let wel op! U dient contant en gepast te betalen! U dient zelf zorg te dragen voor voldoende (wissel)geld.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?
U ontvangt te allen tijde een bevestiging per mail. Hierbij wordt het emailadres gebruikt dat u hebt opgegeven bij het bestellen. Ontvangt u binnen 24 uur geen bevestiging, neemt u dan aub contact met ons op. Daarnaast is het raadzaam om uw spambox ook te controleren alvorens u contact met ons opneemt.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor het verzenden van de bestellingen brengen we € 7,50 per bestelling verzendkosten in rekening binnen Nederland. Bij een bestelling van € 50,00 of meer rekenen we geen verzendkosten. Leveringen naar Belgie worden belast met € 15.- en franco vanaf € 100.- .Al onze bestellingen worden netjes aangetekend of per koerier geleverd. Mits er een track and trace beschikbaar is, ontvangt u deze uiteraard per mail. Uiteraard kunnen wij uw bestelling ook versturen naar landen buiten de Benelux. Hiervoor dient u contact met ons op te nemen voor de verdere afwikkeling en afwijkende verzendkosten.

Kan ik de bestelling ook ophalen?
Bent u niet thuis of niet in de gelegenheid om uw bestelling in ontvangst te nemen. Of gaat het gewoon om een verassing die nog even geheim moet blijven? Dan kunt u uw bestelling laten bezorgen in onze winkel. Zodra de bestelling klaar ligt bij ons, sturen we u een mail. De bestelling ligt dan direct voor u klaar en u kunt de bestelling tijdens openingstijden samen met een geldig legitimatiebewijs en copy van de bevestiging/factuur ophalen in onze winkel. Zonder deze documenten geven wij geen bestellingen mee. Ook leveringen in onze winkel onder de € 50.- worden belast met € 7,50 verzendkosten. Mits u een levering in de winkel wenst, vult u dan het adres van de winkel in als afleveradres. Adres is: Karesi Juwelier AFHAAL, Broederenstraat 41, 7411 LB Deventer

Zijn alle artikelen op voorraad?
Wij streven ernaar dat alle artikelen in onze webshop uiteraard ook fysiek leverbaar zijn. Toch kan het kan voorkomen dat artikelen (tijdelijk of definitief) niet beschikbaar zijn door tussentijdse verkoop, wijzigingen in het assortiment of kwaliteitsproblemen. In dat geval nemen we binnen 24 uur contact met u op voor een passende oplossing. Aan voorraden en beschikbaarheid van artikelen in de fysieke winkel of onze magazijnen kunnen geen verdere rechten worden ontleend. Deze kunnen verschillend zijn van elkaar.

Wat is de levertijd?
Ons streven is om binnen 24 uur (op werkdagen) nadat we de bestelling en betaling compleet binnen hebben, de goederen gereed te maken voor verzending. Uiteraard kan het voorkomen dat sommige artikelen uitverkocht of bijbesteld of op maat  gemaakt dienen te worden.

Gemiddeld worden al onze voorraadartikelen met 2-5 werkdagen na bestellen verzonden. Voor artikelen die speciaal voor u worden gemaakt (o.a. naamkettingen en fotogeschenken) is de levertijd ca. 5 tot 10 werkdagen na ontvangst bestelling en bruikbaar artwork. Na verzending kan het nog 1 tot 2 werkdagen duren voordat de bestelling in huis is. Het is helaas niet mogelijk om tijd en/of leverafspraken te maken. We zijn verplicht ons te houden aan de routing van de koeriers.
Het kan ook voorkomen dat uw bestellingen uit diverse artikelen bestaat en deze niet vanuit 1 locatie verzonden kunnen worden i.v.m. beschikbaarheid. In dat geval kan het gebeuren dat de zending niet in 1 keer wordt afgeleverd. Het kan dus zijn dat u meerdere pakketjes zult ontvangen.

Hoe kan ik een artikel ruilen / retourneren?
Wij doen ons uiterste best om u tevreden te stellen met onze producten en diensten. Elke bestelling wordt met de nodige nauwkeurigheid en aandacht afgewerkt. Wij proberen artikelen altijd zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven en te visualiseren. Toch kan het helaas gebeuren dat dingen onverhoopt niet helemaal gaan zoals u wenst. U bestelt net het verkeerde artikel, de verkeerde maat of de verkeerde kleur.
Mocht u desondanks het door u bestelde artikel willen ruilen dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Hiervoor hebben wij wel een procedure opgesteld waar we ons aan dienen te houden. U dient eerst contact met ons op te nemen per email met een omschrijving. Hierbij vermeld u te allen tijde uw ordernummer en het artikel waar het om gaat. Naar aanleiding hiervan zullen wij eerst beoordelen of het om ‘ruilen’ of ‘retour’ gaat.
Mits u uw artikel mag ruilen, sturen wij u per email een retour/ruil formulier toe. Deze dient compleet ingevuld, samen met het artikel, retour te worden gestuurd.

Zonder enig overleg en/of retourformulier worden retours niet in behandeling genomen!
De kosten en verantwoordelijkheid van retours liggen geheel bij u. Wilt u het artikel ruilen voor een andere kleur / maat, dan sturen we u met plezier het nieuwe artikel toe. Ruil en retour artikelen worden altijd gecontroleerd door ons magazijn. Het artikel dient ongebruikt en/of onbeschadigd in originele verpakking retour te worden gestuurd. Mits wij bij nader controle constateren dat artikelen gebruikt en/of beschadigd zijn door uw gebruik en hiermee niet voldoen aan deze regel of wij vermoeden dat er misbruik wordt gemaakt van onze coulance, zult u geen recht op ruilen of geld retour hebben.
Eventuele meerprijzen die ontstaan door bijvoorbeeld een andere kleur / maat of uitvoering dienen vooraf voldaan te worden, nadat wij het artikel geschikt hebben bevonden voor ruilen. Daarna sturen wij u het nieuwe artikel toe.

Wanneer kan ik mijn geld terug vragen?
Mits artikelen niet voldoen aan de beschrijvingen, specificaties of spullen worden manco (beschadigd of incompleet) aangeleverd, dan heeft u niet alleen recht op kosteloos een nieuw artikel maar ook recht op eventueel geld retour. In overleg sturen wij kosteloos een nieuw artikel of we maken het geld binnen 14 dagen weer over aan u. 14 dagen gaan pas in zodra het artikel retour is ontvangen door ons magazijn. Let op! Eventuele manco’s dient u schriftelijk met (het liefst) een afbeelding binnen 24 uur na ontvangst te melden! Wij hebben het recht eventuele manco’s die gemeld zijn buiten deze termijn te weigeren.

Welke artikelen kunt u niet ruilen of retourneren?
Artikelen die speciaal voor u zijn gemaakt (gravure of maatwerk) en oorsieraden die door het oor gaan, kunnen i.v.m. hygiëne niet retour of geruild worden. Ook manco’s die niet binnen 24 uur gemeld zijn kunt u niet ruilen of retourneren! Daarnaast kunnen artikelen uit onze OP=OP categorie ook niet geruild of geretourneerd worden.

 

ALGEMENE VOORWAARDEN

Wij hebben deze voorwaarden opgesteld om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en het online bestelproces feilloos te laten verlopen. Deze algemene voorwaarden zijn uitsluitend van toepassing op de aankopen die tot stand komen via: www.karesiwebshop.nl

Door akkoord te gaan met deze voorwaarden geeft u aan dat u deze voorwaarden grondig hebt doorgelezen en akkoord met de onderstaande genoemde punten. Mocht u naar aanleiding van deze voorwaarden nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard te allen tijde contact met ons opnemen via mail, chat of telefoon. De actuele gegevens omtrent onze bereikbaarheid kunt u terugvinden onder de contact informatie op onze webshop.

Artikel 1 - Webshop
1.1. Karesi Juwelier, hierna benoemd als: de webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u ons KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook onze contactgegevens.
1.2. De webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3. Wij verstrekken uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4. Sinds 5 juni 2012 is de webshop verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies.
1.5. Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.6. De webshop heeft een aansprakelijkheidsverzekering afgesloten, om zich in te dekken tegen eventueel onterechte aansprakelijkheid die er wordt geclaimd door een klant.
1.7. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan we u graag te woord.
1.8. U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief. U wordt hiermee op de hoogte gehouden van onze aanbiedingen en acties.

Artikel 2 - Bedenktijd & Retour
2.1. U hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van onze producten via de webshop. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u de producten, ongebruikt in originele verpakking aan ons retourneren. U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten en de vorm van retour van het desbetreffende product. Indien u al een betaling heeft gedaan, ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.
2.2. Wij doen ons uiterste best om u tevreden te stellen met onze producten en diensten. Elke bestelling wordt met de nodige nauwkeurigheid en aandacht afgewerkt. Wij proberen artikelen altijd zo gedetailleerd mogelijk te omschrijven en te visualiseren. Toch kan het helaas gebeuren dat dingen onverhoopt niet helemaal gaan zoals u wenst. U bestelt net het verkeerde artikel, de verkeerde maat of de verkeerde kleur.
Mocht u desondanks het door u bestelde artikel willen ruilen dan kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Hiervoor hebben wij wel een procedure opgesteld waar we ons aan dienen te houden. U dient eerst contact met ons op te nemen per email met een omschrijving. Hierbij vermeld u te allen tijde uw ordernummer en het artikel waar het om gaat. Naar aanleiding hiervan zullen wij eerst beoordelen of het om ‘ruilen’ of ‘retour’ gaat.
Mits u uw artikel mag ruilen, sturen wij u per email een retour/ruil formulier toe. Deze dient compleet ingevuld, samen met het artikel, retour te worden gestuurd.
2.3. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen te allen tijde ongebruikt en voorzien te zijn van de originele verpakking.
2.4. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn alle oorsieraden en sieraden die gepersonaliseerd worden met o.a. naam, datum en/of foto of afbeelding.
2.5. Bij OP = OP artikelen gaat het uitsluitend over alle artikelen die uitlopend bij de fabrikant , onze showroom of winkel zijn. Deze artikelen worden niet meer bijbesteld. Artikelen zijn nieuw en hebben 1 jaar garantie op technische mankementen of fabrieksfouten. OP = OP artikelen kunnen lichte gebruikssporen bevatten. OP = OP artikelen kunnen niet retour of geruild worden, mits er sprake is van technische mankementen of fabrieksfouten.

Artikel 3 - De overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen de webshop en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webshop heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of Paypal, of andere betaalmiddelen vermeld op de webshop. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webshop, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product en heeft de klant geen recht op retour of teruggave van geld.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting aan de webshop na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 7 dagen nog steeds niet betaald, dan vervalt de bestelling. Zonder betaling worden bestellingen niet in behandeling genomen.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van uw aankoop. Daarin staan details betreffende het product dat u hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5. Wij zijn aan u verplicht het product of artikel binnen de vermelde standaard levertermijn op de webshop te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij u daarvan schriftelijk op de hoogte brengen binnen 24 uur (op werkdagen) na ontvangst van bestelling en betaling. Heeft u echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij u een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan uw wensen voldoet. Indien wij niet kunnen voldoen aan uw wens, zullen wij het aankoopbedrag aan u crediteren of vergoeden als tegoedbon / kortingscode.
3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor u zichtbaar wanneer u tot de aankoop van het product overgaat. Standaard rekenen wij € 7,50 voor een verzending binnen Nederland. Boven de € 50.- zal uw levering kosteloos zijn. Voor een levering buiten Nederland gelden afwijkende tarieven. U kunt hier onze webshop voor raadplegen of contact met ons opnemen per email.

Artikel 4 - De prijs
4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW, exclusief verzend en/of betaalkosten. De kosten die betaald moeten worden voor de transactie of het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer u het product heeft toegevoegd aan uw winkelwagen. De factuur zal een specificatie van de BTW vertonen. Deze kosten kunt u ook nalezen op de webshop onder KLANTENSERVICE.
4.2. Wanneer u ons machtigt om automatisch een bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven of een elektronische betaling te accepteren, bent u verplicht ons de gevraagde informatie op een correcte wijze, zoals gevraagd, volledig te verstrekken. Misbruik of fraude wordt kan worden bestraft en zal gemeld worden bij eventuele instanties die daarvan op de hoogte moeten zijn. Daarnaast wordt er aangifte gedaan bij de politie. Ook kunnen wij veiligheidshalve een maximum instellen voor bijvoorbeeld aankopen per creditcard.
4.3. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens uw aankoop. U betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan u bevestigd wordt, indien u elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
4.4. Wanneer u een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, komt u achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 - Klachten en garantie
5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie per mail aan ons gemeld te worden. Onze medewerkers nemen alle klachten serieus in behandeling. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger / koerier contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd en persoonlijk bij u af te leveren.
5.2. Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk of per email aan ons gemeld te worden. Beschrijf uw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor u contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor u bemiddelen als tussenpersoon mits dit mogelijk is. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor u oplossen.
5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Nadat een klacht is afgewikkeld, ontvangt u van ons achteraf een bevestiging met betrekking tot de klachtafwikkeling. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
5.4. Op elk product dat wij aan u leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één jaar van toepassing tenzij anders vermeld. Indien u bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij u binnen 24 uur na levering hier melding van te doen bij ons. Gebeurt dit niet, dan is het mogelijk dat uw klacht niet in behandeling wordt genomen.
5.5. De garantie is niet van toepassing op normale slijtage, beschadiging door opzet of nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, nalatig onderhoud, beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van een eventueel bijgevoegde gebruiksaanwijzing.
Tevens verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij, indien de schade plaats vindt na de garantietermijn. Mogelijk is deze te claimen op de inboedelverzekering. Voor beide situaties geldt dat er zonder een aankoopbon niet terugbetaald kan worden. Na het vervallen van de garantietermijn, komt ook de nieuwwaarde te vervallen bij mogelijke uitkering van een schade. Er wordt dan uitgekeerd op basis van dagwaarde.
Indien u akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden Webwinkel, verzoeken wij u vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat u veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien u nog vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.




(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2014 - 2017 Karesi Webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.